Wednesday, April 23, 2008

Our house, in the middle of our street...

ourhouse042108
———
This is my favorite house of all the ones we've lived in so far —here you can see the garage from where I've drawn this and this in the past. The rental in Palm Springs, Calif. was a dream house in so many ways, but those were other times with no kids to worry about, and the townhouse in Virginia had its charm too. (This is another EDM challenge by the way. #165: Draw the front of your house.)
———
Esta es mi casa favorita de todas en las que hemos vivido hasta ahora —aquí se ve el garage desde donde hice este dibujo y este otro hace un tiempo. La casa de alquiler donde vivimos en Palm Springs, California, era una casa de sueño en muchos aspectos, pero aquellos eran otros tiempos y no teníamos niños de los que preocuparnos. La casa adosada en Virginia también tenía su encanto. (Este es otro ejercicio de EDM por cierto. Número 165: Dibuja la fachada de tu casa.)

5 comments:

  1. Great sketch! (And nice house.) I always enjoy your postings and seeing the new sketches you've created. I've been to Seattle only once, but your artwork brings back fond memories of my trip there.

    ReplyDelete
  2. You mean it wasn't raining? Great sketch!

    ReplyDelete
  3. LOL! yeah, we had a sun break just long enough for me to bring my chair out in the street and draw.

    ReplyDelete
  4. A beautiful sketch Gabi...love your house!!
    ronell

    ReplyDelete
  5. ¡Menuda casa! Si yo pillara una así creo que iba a dejar los coches en la calle y en el garaje me haría un taller. Sería irremediable.

    ReplyDelete