Wednesday, January 2, 2008

W, X, Y and Z! El fin



Here's the last page of my Spanish English dictionary of words that share the same initial in both languages. On this one I used a song that I enjoy listening to every New Year: "This Year" by Chantal Kreviazuk. (You can watch all the videos en mi canal de YouTube or watch and see the pages at the same time here without leaving the blog.)
Aquí está la última página de mi diccionario Español-Inglés de palabras que empiezan por la misma letra en las dos lenguas. En este último video he puesto una canción que me gusta escuchar a principios de año: "This Year", de Chantal Kreviazuk. (Puedes ver todos los videos en mi canal de YouTube o los videos y las páginas simultáneamente aquí sin salir del blog).

6 comments:

  1. Yate se escribe "yacht" en inglés (in case you want to correct it). I always enjoy looking at your dictionary entries, and reflecting on what an astonishing number of words there are which begin with the same letter, not just in Spanish and English, but in so many European languages!

    ReplyDelete
  2. oops, I will! thank you!

    ReplyDelete
  3. Michael12:52 AM

    The video sketches are wonderful, fun, and inspiring. More, please! :)

    (And: Happy New Year!)

    ReplyDelete
  4. ¡Enhorabuena!Me alegro de que esté terminado. Ya tienes un ejemplar vendido cuando lo publiques. Espero que sea pronto porque a mis sobrinas les vendría de perlas. Un abrazo.

    ReplyDelete
  5. gracias kammamuri, a ver si me pongo las pilas y encuentro un editor. lo que me dices me da mucho ánimo!

    ReplyDelete
  6. Vaya sorpresa. Felicidades un trabajo magnífico. Vaya reencuentro.

    Un abrazo. Pablo Ramírez

    ReplyDelete