Thursday, September 6, 2007

Clicking 'n linking


Blogging wouldn't be as rewarding or fun if it wasn't for all of you out there doing the clicking and linking, so it's time I send my thanks to everyone who visits this blog and especially to some who have recently featured or mentioned my work on theirs:
—Armand B. Frasco, who runs Moleskinerie.com.
—Suzanne Buchanan, an artist and art teacher from North Carolina. Check out her delightful drawings in her open [sketch]book.
—Laura, a globetrotting artist who can draw in her sleep. Make sure you check her honest writing and vibrant sketches at Laurelines.
Emma, a multi-talented artist from Scotland.
—And Spaniards.es, a social network of Spaniard ex-pats where you can read an interview with me that they just posted.

Hacer este blog no sería tan divertido y gratificante si no fuera por todos los que hacéis clic y lo visitáis a menudo. Así que ya es hora de daros las gracias a todos vosotros y en especial a quienes han mencionado mis trabajos en sus blogs recientemente:
—Armand B. Frasco, autor de Moleskinerie.com.
—Suzanne Buchanan, una artista y profesora de arte de Carolina del Norte. Podéis ver sus encantadores dibujos en su open [sketch]book.
—Laura, una artista trotamundos que puede dibujar mientras duerme. No os perdáis su atrevida prosa y vibrantes dibujos en Laurelines.
Emma, una artista polifacética de Escocia.
—Y Spaniards.es, donde puedes leer una entrevista conmigo que acaban de publicar.

2 comments:

  1. Recién llegado a tu blog, he de decirte que estoy impresionado por la gran calidad artística de tus ilustraciones.

    Me quito el sombrero y te comunico que ya estoy suscrito. Gracias a ti por compartirlo.

    ¡Suerte!

    ReplyDelete
  2. Gabi! I just discovered this post! You know I've been globing it again ;D. Thank you for your very nice comments about my blog. You know I'm a big fan of your work and check out your blog regularly!
    Merci---I mean, gracias!

    ReplyDelete