Tuesday, June 12, 2007

Oops, wrong lane!


I was waiting for my bus at the park 'n ride today and the cops had just stopped a car for using the bus-only lane exit off the freeway. I felt bad for the person getting the ticket because I accidentally took that exit once (shhhh... don't tell anybody!) But the law is the law! The good thing is that I was able to draw the scene and my sketchbook got a little more interesting.
Hoy un coche de policía paró a un conductor que acababa de salir de la autopista por el carril reservado únicamente para autobuses. Me supo mal por el conductor, porque yo también fui por ese carril sin darme cuenta en una ocasión. Pero la ley es la ley! Lo bueno es que que pude dibujar la escena mientras esperaba mi autobús en el park 'n ride y mi sketchbook ya tiene una página un poco más interesante.

No comments:

Post a Comment