Friday, March 30, 2007

Little boat


When the bus goes over the I-5 bridge that connects the northern part of Seattle with downtown, you can see Lake Union fairly well, plenty of boats and also seaplanes taking off and landing. Yesterday I took a moment to actually enjoy the view, which I often miss because I'm too busy sketching people! That's why a little boat drawing showed up among my fellow sleepy bus riders.
Cuando el autobús pasa por el puente que conecta la parte norte de Seattle con el centro de la ciudad, se ve Lake Union bastante bien, muchos barquitos y también hidroaviones despegando y amerizando. Ayer me paré un momento a disfrutar esa vista tan espectacular, que a menudo se me pasa porque estoy ocupado dibujando. Por eso me salió un dibujo de un barquito en medio de mis adormecidos compañeros de viaje.

No comments:

Post a Comment