Thursday, March 22, 2007

Last page of the moleskine




The woman knitting is one of my favorite bus sketches and a nice end page to this moleskine. She was sitting across from me, in between two people, her shoulders right up against each of them. I was also squeezed between two people on my side. The bus was packed. But, again, everybody was napping or lost in thought so I sketched away! I loved how concentrated she was in her work, oblivious to anything around her.
La mujer haciendo punto es uno de mis apuntes favoritos de los que hago en el autobús, y un buena página final del moleskine. Estaba sentada delante de mí, con una persona a cada lado, y yo también apretujado entre dos en mi lado. El autobús iba lleno. Pero toda la gente estaba medio adormilada o con la cabeza pensando en qué se yo, así que yo me puse a dibujar. Concentrada en su tarea, nada podía perturbar a esta señora.

No comments:

Post a Comment